
Сучасні часи та непередбачуване сьогодення спонукає прискорювати діджиталізацію всіх можливих процесів, особливо у сфері надання документальних послуг. І навіть державні підприємства морського та річкового транспорту переходять в онлайн.
На замовлення державного підприємства «Моррічсервіс» Kitsoft розробив та запускає в дію електронний сервіс «е-Гавань». З 24 березня українські моряки можуть дистанційно подати документи та замовити послуги отримання, продовження чи підтвердження робочих документів.
Для користування «е-Гавань» моряку потрібен лише Інтернет, електронний підпис та можливість сплатити послугу онлайн.
Завдяки розробкам Kitsoft процес є зручним, прозорим та контрольованим:
- Користувач подає заяву через електронний кабінет. Він має можливість відслідковувати на якому етапі вона знаходиться
- Сплата послуги відбувається онлайн. Вартість послуг зафіксована на офіційному сайті «Моррічсервіс» https://morrichservice.marad.gov.ua/ua/poslugi
- Кожна дія адміністраторів за заявою фіксується і зберігається. При потребі ця інформація може бути використана для перевірки.

Олександр Єфремов, СЕО Kitsoft:
«Коли ми говоримо про нову якість державних послуг, ми маємо на увазі саме електронні послуги. Для створення сервісу «е-Гавань» ми суттєво оптимізували процедуру, створили електронний кабінет моряка, зробили форму заповнення заяви максимально автоматизованою. Це дозволило створити сервіс зрозумілим і прозорим. А умови карантину підтвердили, що можливість отримати державну послугу дистанційно необхідна за замовчуванням»
У електронному кабінеті вже доступні 3 головні послуги:
- Отримання та подовження посвідчення особи моряка,
- Оформлення дипломів та підтверджень особам командного складу морських суден,
- Отримання свідоцтва фахівця.
Надалі можливості сервісу будуть розширюватися. Навіть зараз триває вдосконалення програми.
Як скористатися онлайн сервісом «е-Гавань»?
Для цього необхідно зареєструватися в електронному кабінеті https://cabinet.e-gavan.marad.gov.ua/ за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису), заповнити форму, прикріпити необхідні документи та сплатити послугу.
Ірина Костюк, директор державного підприємства «Моррічсервіс»:
«З кожним кроком надання послуг поступово набуває цілком електронного формату, що дає всім сторонам процесу оптимізацію часу, зручність обробки послуг та поширює місця подачі документів клієнтами. Сьогодні, у нинішніх складних та небезпечних умовах для здоров’я і, навіть, життя надважливим є те, що при цьому мінімізується особистий контакт між людьми. Але разом з тим, ми розуміємо як важливо та актуально морякам отримати свої робочі документи без затримки та у зручний зрозумілий спосіб. Намагаємося робити все можливе, що полегшує та спрощує сервіс за який ми відповідаємо. Для мене особисто запуск електронної платформи «е-Гавань» хвилюючий момент, як відкриття нового сервісного центру. І дуже хотілося зробити це урочисто, але не на часі. Працюємо як завжди свідомо – з думкою про свою команду та повагу до моряків, які є нашими клієнтами»
—
Довідково:
Моррічсервіс — державне підприємство «Сервісний центр морського та річкового транспорту», засноване з метою побудови та надання зручного та прозорого сервісу для осіб у сфері морського та річкового транспорту. Засновано на державній власності та належить до сфери управління Державної служби морського та річкового транспорту України. Протягом 2019 року було відкрито сервісні центри у містах-портах: Одесі, Ізмаїлі, Херсоні та Маріуполі.